اگر قرار باشد روح دانشآموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نمیتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانشآموز، تلاش کند تا توانایی روشهای جدید تدریس چگونه مدرسه ای شاد داشته باشیم؟
معلم شاد با روحیه شاد
معلم ,روح ,دانشآموزان ,شاد ,پاسخگویی ,نیازهای ,از روح ,روح معلم ,به نیازهای ,برای پاسخگویی ,نیازهای دانشآموزان
درباره این سایت